Lördag 6/10

Idag har varit en slapp dag på landet. Vi tog lång sovmorgon, Leeloo och jag, och sedan gick vi på promenad till havet i det fantastiska höstvädret. Det var så varmt att man kunde gå i shorts och linne. Jag lyckades få något mystiskt klet på mina byxor och leeloo var väldigt lydig.

Jag har ryckt Leeloos päls lite grann och klippt hennes öronhår. Hon ser fortfarande ut som ett troll, men kanske ett lite mer välvårdat troll. Jag har även sett klart på alla avsnitt av Matador och efter mitt Matadormaraton tror jag att alla ska prata danska. Men nu när jag tittar på det fruktansvärt dåliga tv-utbudet (är inte lördagskväll primetime?) önskar jag nästan att alla skulle prata danska, framförallt Filippa Reinfeldt. Det skulle göra tv:n lite roligare. Men vad gör Filippa Reinfeldt i tv hela tiden?!! Klipp dig och skaffa dig ett jobb, Flilippa!

Imorgon kommer Caroline hit, yeay!

Ett svar

  1. Jag gillade att få komma på solsemester i Blekinge och äta lyxmat med dig! Lägger upp fotona så fort jag bara orkar…

Lämna en kommentar